Åldringar för samtal

-Jag träffade han... nu har jag glömt vad han heter. Men han...

-Vem då säger du?

-Ja men du vet han som bodde där, i det där huset du vet. Tillsammans med frun vad hon nu hette... Du vet hon som jobbade där på det där stället.

-Ja, där hon den där andra jobbade också.. vad heter hon.. du vet hon med barnen. Som gick i skolan med honom.. Vad heter han nu igen... ja, du vet...

-Ja, vad heter det där han bor? Som ligger aldeles utanför där vad det nu heter. Det är där han bor ju, han som var son till han skogshuggaren ute vid... ja vad det nu heter. Det som ligger där ute du vet...

-Nej jag vet inte för det var innan jag flyttade dit. Vi bodde ju där borta innan 40-talet.

-Jaha säger du det... men då kanske du känner till henne, vad hon nu heter...

Kommentarer
Postat av: Maja

Shit! Haha.. och det värsta är att man, eller jag iaf, blir påverkad av dom. haha! idag åt jag ärtsoppa och ostkaka - det är ju torsdag:D

2008-07-10 @ 19:22:57
Postat av: Filip

hahah sjukt kul

2008-07-16 @ 21:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0