Publicerat

Jag brukar tänka att jag ska skriva fler inlägg. Kanske två i veckan eller så. Lite fler bara.

Sanningen är den att jag faktiskt skriver nästan varje dag. Men när jag är klar lyckas jag alltid hitta något fel som gör att jag inte vill publicera det. Följande faktorer brukar hindra mig från att publicera:

1. Inlägget är totalt ointressant
2. Inlägget är elakt på något vis
3. Inlägget är för personligt
4. Inlägget kan missförstås
5. Jag glömde vad jag skulle komma fram till

Jag gjorde förresten något hemskt  för ett tag sen. Jag skrev ett inlägg på kvällen (jag blir mer benägen att publicera inlägg sent på kvällen) med en länk till youtube. Det var en film med en kille som sjöng sällsynt roligt på Idol. Morgonen efter råkade jag se ett program på tv där dom diskuterade mobbning av idoldeltagare. De pratade om att det var alla som spred dessa filmer på internet som var källan till allt det onda. Jag fick ruskigt dåligt samvete och tog bort inlägget direkt. Hoppas ingen hann se.

Och nu har jag glömt vad det var jag ville komma fram till.

Kommentarer
Postat av: carro

Jag gillar dina inlägg ;) så skriv fler!

2008-09-27 @ 18:24:00
Postat av: sara

Publicera oftare!;)

2008-10-08 @ 12:34:34
URL: http://saraberglund.blogg.se/
Postat av: Maja

Oj, här fanns gott om såna kommentarer. Men I agree: SSKRIIIIIIIIV nån gång! =)

2008-10-08 @ 13:52:13
URL: http://majalindblom.blogg.se/
Postat av: filip

vad dom 3 första sa :)

2008-10-12 @ 19:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0