Två timmar och en kvart

Så lång tid är det kvar i skolan (om allt blir godkänt).

Mot vad jag kunde innan har jag lärt mig en massa om ekonomi. Mot innan alltså. Och så har jag lärt mig att företagsekonomi absolut inte är vad jag ska syssla med. Fast trots det har det varit roligt många gånger. Det har varit roligt att se när man har gjort klart högskolepoäng. Och det har varit roligt att lära sig.

  

Men det är med gruppen som det har varit mest roligt. Där hade jag tur. Minns att jag hade en tanke i början. Att jag var tvungen att hålla min ålder hemlig. Att ingen skulle veta att jag var 19. För jag var helt säker på att det skulle vara kört att hitta en grupp om folk visste. Det var ett lyckligt ögonblick när dom frågade om jag ville vara med dom. Trots att jag hade försagt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0