Nytt förslag

Herre gud va bra man hade det när man gick på dagis. Man hade en massa fritid där. Man kunde göra vad man ville. Och när man inte hade fritid hade man samling. Det innebar att man satt i en ring och sjöng, eller så läste nån en saga. Gympa tror jag vi hade också. Då fick man klättra på plintar och leka land, hav och stad. På fredagar fick vi glass. När man skulle hem sen blev man hämtad. Och sen var det bara att fortsätta leka.

Jag kommer inte ihåg om jag uppskattade dagistiden. Jag minns inte vad jag tyckte liksom. Därför tänkte jag att man borde lägga den lite senare i livet. Typ nu. För nu skulle man verkligen komma ihåg den. Och uppskatta den ordentligt.


Kommentarer
Postat av: Linnea

ja den som ändå fick gå på dagis

2008-03-20 @ 12:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0