Bästa veckan iallafall

Gustav har varit här hela veckan. Den snabbaste veckan jag har varit med om. Sjukt synd. Men galet kul var det. Fram till klockan 7 idag när han åkte. Då började en fruktansvärd morgon.

Såhär var det:

Förutsättningar: En timmes sömn på natten. Tre timmars sömn natten innan. 9 veckor tills jag får träffa Gustav igen. Söndag i Barcelona. Ingen mobil.

Händelseförlopp: Jag sa hejdå till Gustav vid busstationen och gick hem. Jag kom hem och skulle låsa upp dörren. Dörren gick inte att öppna. Satte mig utanför och tänkte vänta på att Maja och Tomas kom hem, dom hade varit ute. Väntade ett tag. Gick en liten sväng och lånade en penna för att lämna en lapp vid dörren. Lånade toaletten på Spar och köpte ett äpple. Gick hem och kollade läget. Gick på gudstjänst i katedralen. Gick hem och kollade. Försökte vila lite i trappuppgången. Gick en liten sväng. Letade efter ett internetcafé som var öppet. Hittade inget. Gick till turistinfon för att få hjälp. Fick gå en bra bit för att komma till ett öppet. En röd skylt på dörren: Internet funkar inte. Gick hem för att kolla läget igen vid halv 11. Då öppnade dom dörren när jag ringde på. Och hade varit hemma hela tiden.

Nu har jag sovit och klagat och nu är det bättre.



Kommentarer
Postat av: Gustav

Vilken hemsk morgon:( men det var en underbar vecka. Kan inte fatta hur jag ska klara nio veckor utan dig... Kommer sakna dig sjukt mycket.

Älskar dig!

2009-02-22 @ 21:09:18
Postat av: Gustav

Btw du var inte lika tight/trång som t.ex. i decmber, är det något du inte har berättat? Borde kanske ha tagit det på msn eller sms men du var inte online :$



Saknar dig gigantiskt, pussas

2009-02-23 @ 07:50:15
Postat av: Ditt oroliga blogg fan..

Du är bra rolig malin! Gudstjänst vad händer med dig..?

2009-03-23 @ 00:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0